Re: Apt-get i parę innych pytań

Dnia 21-03-2005, pon o godzinie 19:28 +0100, Rafał Rawicki napisał(a):

> 1. Jak zatrzymać aktualizację wybranych przez siebie pakietów (tak żeby
> po apt-get dist-upgrade nie aktualizowało mi ich)

Na przykład za pomocą Synaptica.

> 2. Co polecacie do nagrywania płytek CD-Audio... Jaki program ma obsługę
> OGG-ów? - chce z tego zrobić CD czytate w zwykłej wieży.

KDE - k3b
GTK2 - graveman (nie ma w oficjalnych paczkach)

> 3. Jak w Debianie wygląda używanie dyskietek :/
> Nigdy mnie to za bardzo nie interesowało bo dyskietek nie używam ale po
> wsadzeniu dyskietki montuje ją i odmontować już nie chce "Device is
> busy" pomimo że device busy wcale nie jest,

Użyj lsof, aby się dowiedzieć, co ją blokuje. U mnie zazwyczaj jest to
FAM. Wystarcza wtedy, że zamknę wszystkie programy z niego korzystające
(np. nautilus), a w konsoli wyjdę z katalogu dyskietki.

/* >>>>>> Maciej Wajcht <<<<<<< */
/* ---- JID: m-w@chrome.pl ---- */
/* ----- PGP: 0x77492AD8 ------ */