Apt-get i parę innych pytań

1. Jak zatrzymać aktualizację wybranych przez siebie pakietów (tak żeby po apt-get dist-upgrade nie aktualizowało mi ich)

2. Co polecacie do nagrywania płytek CD-Audio... Jaki program ma obsługę OGG-ów? - chce z tego zrobić CD czytate w zwykłej wieży.

3. Jak w Debianie wygląda używanie dyskietek :/
Nigdy mnie to za bardzo nie interesowało bo dyskietek nie używam ale po wsadzeniu dyskietki montuje ją i odmontować już nie chce "Device is busy" pomimo że device busy wcale nie jest, zmiena dyskietki i wciśnięcie "Odśwież" też nie powoduje zmiany zawartości folderu. W dodatku ten idiota tworzy sobie na dyskietce śmietnik ".Trash" - da się to wyłączyć?

Rafał Rawicki

rafal@dzikie.net | JID: rawickir@chrome.pl | GG://5245773