Re: OT: wypadek przy pracy (było: Re: shutdown i wydajność - wyniki zabawy oraz pytanko apropos KDE-3.2)

On Sun, 20 Mar 2005 23:22:49 +0100, Lech Karol Pawłaszek
<ike@kni.univ.szczecin.pl> wrote:
> On Sunday 20 of March 2005 22:18, Wojciech Ziniewicz wrote:
> [...]
> [...]
>
> Wiesz co? Dałeś głupią radę i teraz boisz się przyznać do błędu? Miej jaja i
> napisz "ok. To co napisałem było głupie. Porada Marcina była o niebo lepsza.
> następnym razem będzie lepiej". Czy coś w tym stylu. Nie staraj się
> tłumaczyć, bo się tylko pogrążysz.
>
> Pozdrawiam. ;-)

ok,to co napisałem było głupie. problemy z przyznaniem się do błędu
mają przeważnie osoby udzielające takich rad :P
eot

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz