Re: shutdown i wydajność - wyniki zabawy oraz pytanko apropos KDE-3.2

On Sun, 20 Mar 2005 21:39:44 +0100, Hubert L. <hubert@sauron.xo.pl> wrote:
> Dnia sobota, 19 marca 2005 22:43, pisałem:
> No coż! Czas na podziękowania i komentarze:
>
> 'man dpkg'    niestety nie zainstalował kde ;-)
>
> A dlaczego Woody a nie Sarge? Jakoś tak sam się nawinął na ftp-ie. Debian to
> dla mnie nowość i przyznaję nie czytałem żadnego infa przekonany iż dam sobie
> radę, bo linuch nie wzbudza już takiego "lęku" jak przed laty.
> Teraz wiem dlaczego "drewniak" choć filozofii wciąż nie mogę do końca
> zrozumieć.
>
> I na koniec wielkie dzięki dla Marcina Owsianego.
> Najpierw spróbuję to wszystko przeanalizować i poukładać w główce...
> [...]
oczywiście man dpkg to przesada ,ale warto wiedzieć co oznacza coś takiego
" cd /home/dla_wszystkich/kde-debian
apt-ftparchive packages . > Packages
echo 'deb file:///home/dla_wszystkich/kde-debian' >> /etc/sources.list
aptitude update
aptitude install whatever"
niestety wiekszość ludzi by to wklepała i zapomniała.. a my czegoś
takiego nie chcemy , prawda ?

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz