Re: shutdown i wydajność - wyniki zabawy oraz pytanko apropos KDE-3.2

Dnia sobota, 19 marca 2005 22:43, pisałem:
> Witam!
> Sciągnięty z serwera kde.org cały katalog 'debian' z KDE 3.2.2 u mnie
> znajduje się w
> '/home/dla_wszystkich/kde-debian'
> Chyba trzeba wskazać pliczek 'Packages'? Prawda?
> Za który plik konfiguracyjny się zabrać?
No coż! Czas na podziękowania i komentarze:

'man dpkg'    niestety nie zainstalował kde ;-)

A dlaczego Woody a nie Sarge? Jakoś tak sam się nawinął na ftp-ie. Debian to
dla mnie nowość i przyznaję nie czytałem żadnego infa przekonany iż dam sobie
radę, bo linuch nie wzbudza już takiego "lęku" jak przed laty.
Teraz wiem dlaczego "drewniak" choć filozofii wciąż nie mogę do końca
zrozumieć.

I na koniec wielkie dzięki dla Marcina Owsianego.
Najpierw spróbuję to wszystko przeanalizować i poukładać w główce...
... myślę, że zadziała, debian.org w Twym adresie pozwala przyjąć pozytywne
rokowania.

Pozdrawiam wszystkich klubowiczów!
Hubert Lautenszleger