Re: shutdown i wydajność - wyniki zabawy oraz pytanko apro pos KDE-3.2

On Sat, Mar 19, 2005 at 11:46:55PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:

> man dpkg

Nie "man dpkg" tylko:

 cd /home/dla_wszystkich/kde-debian
 apt-ftparchive packages . > Packages
 echo 'deb file:///home/dla_wszystkich/kde-debian' >> /etc/sources.list
 aptitude update
 aptitude install whatever

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216