TARGA DataBox II 250

Właśnie znalazłem coś takiego na allegro i zastanawiam się czy ktoś już się tym bawił pod linuxem wogóle. Jest to zwykły dysk twardy łączony z kompem przez USB. Jego zaleta to.... 250 GB przenośnej powierzchi dyskowej :) Niestety boję się o sterowniki do tego, jest to chyba nowy produkt, nic w google nie widać i nie słychać o tym, a że nie jest to zwykłe urządzenie USB typu MASS STORAGE (tak sobie kombinuję) więc nie wiem co o tym myśleć, wysłałem list do producenta, ale pewnie zanim dostanę odpowiedź to mi przejdzie oferta koło nosa i włosy między palcami wyrosną. Tak więc jeśli ktoś się z czyms takim spotkał prosze o wiadomość :)
Z góry dziękuję

Dołaczam linki do producenta:
http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_649.php?produkt_id=327

--