sarge + apache2 + http + https +virtualhost

Witam!

Próbuje skonfigurować jak w temacie i sobie nie radzę, a google nie chce mi
dziś pomóc (może go źle pytam).

Zależy mi na skonfigurowaniu apache2 na sarge`u tak, żeby

1) Strony kilku virualhost`ów (name based virtualhost) były dostępne przez
http
2) Jeden virtualhost po https (może to być name/IP based virtualhost - mogę
poświęcić jeden adres IP więcej, obojętnie byle się dało zrobić)
3) Ewentualnie stronki z pkt 1) mogłybybyć również dostępne po https

Problem w tym, że wiem jak zrobić każdy pkt z osobna, a cały amabaras w tym,
żeby dało się razem.
Czy ktoś może mnie nakierować na właściwy przykład/howto llub podpowiedzieć
jak to rozwiązać??

Z góry dzięki za pomoc

Krzysiek.