Re: monitoring [OT]

Dnia śro 16. marca 2005 23:33, Wojciech Ziniewicz napisał:
> mnie tez interesuje ta kwestia. Chciałbym porozstawiać po osiedlu
> troche kamer i jakoś udostępnić to ludziom... serwer oczywiście na
> debianie..

U mnie w firmie sa dwie kamerki z wbudowanym serwerem http i podlacza sie
je bezposrednio do lanu ( maja swoj nr. ip ) jedynie co musialem zrobic
zeby mozna bylo z zewnatrz sie podlaczac to przekierowanie na firewallu.
Niestety nie wiem na chwile terazniejsza co to sa za kamerki oraz czy
obsluguja nagrywanie.
"Serwer oczwiscie na debianie" :-)

--
Z poważaniem