Re: monitoring [OT]

Dnia środa, 16 marca 2005 21:02, Łukasz Wójcik napisał:
> Witam ponownie
> dziękuję za zainteresowanie poprzednim moim OT
> a teraz mam kolejny problem i nie wiem jak się do nie go zabrać
> mój szef chce założyć na rampie 3 kamery, i chce aby obraz z nich był
> dostępny w sieci i aby była możliwość nagrywania tego obrazu.
> On chce aby sygnał wypuszczać za pomocą neostrady.
> I tutaj pytanie, czy debian sobie poradzi z takim czymś a jeśli on sobie
> poradzi to czy ja temu sprostam :) czy jest jakaś inna dystrybucja
> nadająca się do tego?
> albo czy macie jakieś swoje doświaczenia z takim monitoringiem? albo
> [...]

oczywiscie ze sobie poradzi... patrz chocby oferta D-Linka... bezprzewodowo
mozna to puscic do kompa i dalej juz dowolnie.... chociaz zdania na temat
sprzetu tej firmy sa rozne. No ale oczywiscie jest wiecej tego typu
rozwiazan, pytanie jaka to bedzie kamera jak podlaczona itp.
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Co dzis graja w TV? >>> http://link.interia.pl/f1867