/dev/dsp initializing audio... w nieskonczonosc

Witam,

	Od kiedy zainstalowałem sterowniki alsy (wkompilowalem w kernel
2.6.8) to przy uruchamianiu gtkguitune pokazuje mi sie help do tego
narzedzia a na koncu "initializing audio /dev/dsp" <-- i nigdy nie
znika, gtkguitune nigdy sie nie wlacza ;( Dzwiek w systemi normalnie
dziala, tak samo xmms odtwarza bez problemu wszystko. Jak zmienie
dowiazanie /dev/dsp z /dev/dsp0 na inne to przestaje dzialac caly dzwiek
w systemie. Jak mialem dzwiek przez oss to bylo all ok. Jak w mozilli
wejde na strone z dzwiekami (taka ze musze kliknac zeby uslyszec) to po
kliknieciu na odtwarzaj pokazuje ze sie laduje i tak w nieskonczonosc :(

Jak zrobic zeby inicjowanie /dev/dsp konczylo sie sukcesem w krotkim
czasie? tzn. zebym mogl wlaczyc np gtkguitune.

--
pozdrawiam,
Łukasz Milewski (milewski7@wp.pl)

    "Non est beatus, esse se qui non putat"