Re: php4-pear

Witam,

Dnia Thu, Mar 10, 2005 at 10:25:53AM +0100, Wojciech Ziniewicz napisał:

> a ja bym sie na waszym miejscu zastanowil co piszecie bo problem nie
> leży w czytaniu bo czytać umiem i jest BARDZO specyficzny dla debiana
> aczoklwiek ja niestety po niemiecku ledwo kojarze bo tylko na takich
> listach o tym piszą :(
> Myślałem że już ktoś z tym walczył.
> Rozwiązanie nie leży absolutnie po stronie kodu tylko lekkiego
> udziwnienia w paczkach debiana.
> Mianowićie od wersji testing w góre php4-pear nie leży w katalogu
> /usr/share/pear tylko /usr/share/php w różnych plikach. Nie wiem po
> prostu jak do tego podejść bo w php biegły nie jestem, a wiem że na
> [...]

Widzisz, sam mowisz, ze problem lezy w sciezkach, pisalem o tym w
pierwszym mailu. A co do znajomosci php i niemieckiego - wystarcza
podstawy php + np http://pl.php.net, niemiecki Ci niepotrzeby, bo nie
pisze sie w php po niemiecku angielsku czy innemu. Po to Ci pisze "can't
open /../../.. line xxx, zeby ten plik otworzyc i zobaczyc co on tam
otwiera, nastepnie sprawdzic czy to co hce otworzyc jest we wlasciwym
miejscu.

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--