Re: Siec i bootup.

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Dominik Smogór napisze:

> ustawieniami w
> odczeka
> O czyms takim wlasnie myslalem.
> Nie u wazacie , ze taki myk powinien byc dodany w standardowych skrypach
> startowych debiana. Czy sa jakies przeciwskazania?

Jeśli zaraz po sieci startuje ci np. deamon nfs z twoim katalogiem
domowym, to czy naprawdę chciałbyś, żeby nie zadziałał albo co gorsza
przez 3 dni tygodnia działał, a przez resztę nie?

Innymi słowy potrzebne są zależności (że np. firewall ma być przed
siecią, a nfs po itp.). Ktoś zrobił coś podobnego z użyciem make'a
- poszukaj w archiwach Debian Weekly News, rok 2004 albo 2003.

PS. Odnośnie ntp i tego co wysłałeś do mnie wcześniej  - możesz
    synchronizację połączyć z dhclient, coś w stylu:
    dhclient && ntpdate.

Jacek Kawa   **If you suspect a man, don't employ him,
            and if ypu employ him, don't suspect him.**