konfiguracja

Witam. Mam problem z trybem graficznym. Wyskakuje mi komunikat ze nie moze zaladowac i problem jest w konfiguracji. Potem odpala sie narzedzie  xf86cfg i mozna ustawic rozne wlasciwosci. Mam karte graficzna prolinka riva tnt2 ustawiam tam sterownik rivy, ktory pojawia sie jako nv i nic. Dalej sie nie uruchamia po przeładowaniu ponownym. Dodatkowo nie chodzi mi myszka, ale to chyba nie jest problem w niej. Czy ktos wie co zrobil dalej?

Zyga