Re: pro100 - 3 karty

Am Donnerstag, den 03.03.2005, 13:58 +0100 schrieb Wiktor Bauer:
> Witam,
>
> zdecydowałem się napisać na grupę bo już nie mogę.
> Mam maszynę na płycie Intel SAI2 w obudowie 2U
> Na płycie jest karta sieciowa zintegrowana (OK)
> Chcę zrobić z niego router, więc dokupiłem dwie sieciówki Intel pro100
> wkładam do slotów (na pierwszym PCI jest takie rozszerzenie z jednego robi
> dwa ). Stwaiam Sarge i widzę tylko tę na płycie i jedną włożoną do slotu a
> drugiej ni cholery.

google nie zdradzilo duzo informacji - jedynie to, ze kilku ludzi mialo
podobne problemy. Niech zgadne - rozpoznawana jest zawsze ta karta na
gornym slocie riser-karty?
Ja na Twoim miejscu nie bawil sie w dlugie szukanie bledow i zadzwonil
do supportu producenta, albo kupil karte sieciowa z kilkoma
interfejsami.

Pozdrowienia

Wojtek