Re: scrollback

Witaj Zbigniew,

> Spróbuj wyłączyć całkowicie framebuffer, i zobacz co się dzieje. Potem
> włącz go, ale bez Logo i też to sprawdź.

Ku mojemu zaskoczeniu, zachowanie takie rowniez wystepuje przy
wylaczonym fb! W zyciu nie spodziewalbym sie tego. Nie mam pojecia co
moze byc przyczyna, pewne jest tylko, ze zawsze moge cofnac tylko do
pewnego momentu - pierwsza linia na ekranie jest wtedy monit ACPI o
przerwaniach, domyslam sie, ze linie wczesniej nastapilo podobny monit
o przerwaniu, ktory ma zwiazek z karta graficzna. Czy ktos rowniez sie
spotkal z podobnym problemem? Moze znaczenie ma plyta glowna ktorej
uzywam (Epox 8rda+ @ NForce2)?

--
Pozdrowienia,
 cRoMo                            mailto:cromo@klej.net