Re: Pytanko o xserver-xfree86

VItaM! :)

On Thu, Mar 03, 2005 at 06:58:22AM +0100, HaflingeR wrote:

> Dzieks, za jakis moment to wyprobuje.

NIE ROB TEGO!!! Po to w Debianie masz wlasnie dpkg-reconfigure,
ktore wezmie Cie za raczke i poprowadzi przez niebezpieczny proces
konfiguracji :)

> Zastanawia mnie jednak fakt, ze po uzyciu polecenia dpkg-reconfigure
> xserver-xfree86 jestem pytany o mase rzeczy konfiguracyjnych...i tak
> w zasadzie po co?

Jak to po co? Zeby na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi
stworzyc odpowiednia konfiguracje. Chyba nie sadzisz, ze konfigurator
zgadnie jaka masz karte graficzna, klawiature, myszke, itp.?

> Gdzie one sa zapisywane i do jakiego uzycia

Do pliku /etc/X11/XF86Config-4, zeby X-y widzialy jak maja dzialac.

Pozdrawiam,

Pawel