ping: sendmsg: Operation not permitted

Witam

Mam postawiony serverek na debianku (jest to maszyna bez dyskowa dzilajaca z "live cd" mojej produkcji). Podczas pingowania z rutera dowolnego hosta (nie wazne czy jest on w sieci lokalnej czy znajduje sie w "internecie") ping przerywa transmisje produkujac taki blad:
ping: sendmsg: Operation not permitted
kiedy wyskakuje ten blad ruch w sieci jest wstrzymany (pakiety nie sa forwardowane). Na serverku jest "zainstalowany" Sarge z jajkiem 2.6.10 (latki tylko debianowe bez zadnych gresc'ow itp.). Jest to specyficzna konfiguracja gdyz korzysta z broutingu (rutingu na moscie), do kierowania ruchem w sieci uzywam zarowno iptables jak i ebtables.

Nie wiem co sie dzieje, bede wdzieczny za wszelka pomoc.

Pozdrawiam.