Re: [ot] antywir [bylo Re: serwer pocztowy]

Witam,

Dnia Wed, Mar 02, 2005 at 01:13:14PM CET, Paweł Tęcza napisał:

> Poza tym, czy informacja na stronie WWW, ze uzywamy takiego,
> a takiego antywirusa nie wplywa uspokajajaco na uzytkownikow,
> ktorzy dzieki temu wiedza, ze ktos dba o ich bezpieczenstwo? :)

Jak kto lubi :) Ja akurat mam (moze przesadzona) awersje do MKSa i
narazie sie do niego nie przekonam.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][Myślę, że jest tylko jeden rodzaj ludzi.  :.
.: http://ciacho.pl    ][Ludzie.                                   :.