Re: ja odzyskać dane na prtycji fat32?

On Wed, 02 Mar 2005 12:48:38 +0100, Wojciech Firlej <wojtek@thwbih.org> wrote:

> fdisk?
> albo wystartuj z plytki debiana i po usunieciu partycji zapisz zmiany i
> zrestartuj komputer - nie ustawiaj tam zadnej innej partycji, ani nie
> rob innych zmian.
tylko pytanie // będe miał usuniętą tablicę partycji ale nie
przypuszczam żeby na przywróconej pojawił się znowu katalog który
skasowałem... na razie stoi przede mną ontrack easy recovery..;/
musiałem w2k3 włączyć ;/;/;/ i oczywiście się powiesił .. na czym? na
wykrywaniu karty muzycznej ;/;/;/

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz