Re: serwer pocztowy

Witam,

Dnia Wed, Mar 02, 2005 at 12:03:58PM CET, Paweł Tęcza napisał:

> To moze lepiej uzywac dwoch antywirusow? Dla przykladu, ClamAV i
> MKS-a.

Jest to pewne rozwiazanie, ale jednak polityka mksa mnie od tego
odstrasza :)

> A o jakiego wirusa chodzi? Pytam z czystej ciekawosci. BTW, aktualizacje
> bazy wirusow lepiej dokonywac czesciej niz raz na dzien.

Ja clama aktualizuje co 2godziny, chociaz znam przypadki paranoikow
ktorzy robia to co 10 minut.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:    Reality-o-meter:   [E\....F]    Just as I suspected!   :.