Re: serwer pocztowy

On Wed, Mar 02, 2005 at 11:45:02AM +0100, Mikołaj Menke wrote:
> [...]

To moze lepiej uzywac dwoch antywirusow? Dla przykladu, ClamAV i
MKS-a.

> A co za różnica między bazami dla "windzianych", a dla linuksowych?

Pewnie stad, ze "producenci" antywirusow nie musza w tym samym
momencie dodac sygnaturki wirusa do swoje bazy.

> Osobiście znam tylko jeden stricte linuksowy antywirus - ClamAV. Muszę
> przyznać, że faktycznie był lekko spóźniony i jeszcze wczoraj nie
> wykrywał nowego wirusa, teraz już wykrywa. Nie wiem kiedy się to
> zmieniło.

A o jakiego wirusa chodzi? Pytam z czystej ciekawosci. BTW, aktualizacje
bazy wirusow lepiej dokonywac czesciej niz raz na dzien.

Pozdrawiam,

P.