Re: serwer pocztowy

Witam,

Dnia Wed, Mar 02, 2005 at 11:45:02AM CET, Mikołaj Menke napisał:

> A co za różnica między bazami dla "windzianych", a dla linuksowych?
> Osobiście znam tylko jeden stricte linuksowy antywirus - ClamAV. Muszę
Ekhm... Nie jest 'stricte' linuksowy - jest wersja pod Winde ;D

> przyznać, że faktycznie był lekko spóźniony i jeszcze wczoraj nie
> wykrywał nowego wirusa, teraz już wykrywa. Nie wiem kiedy się to
> zmieniło. Z kolei F-prot od razu podejrzewał plik, a po aktualizacji
> wczoraj zaczął wykrywać. Natomiast wirus przyszedł mi na dwie skrzynki,
> na plusnet.pl i na pf.pl. Nie wiem jakich tam używają antywirusów i
> jakich systemów, ale ja bym był ostrożny z wygłaszaniem zdań w stylu
> Twojego powyższego.

Wlasnie sam potwierdziles moja teze - ze windziane antywiry _czasami_
szybciej wykrywaja (podejrzewaja) nowe swiry. Nie jest to regula
oczywiscie ale zdarzaja sie takie przypadki... Zreszta tak jak u
siebie na lanie mowie uzyszkodnikom - lepiej dmuchac na zimne niz
potem formatowac dyski :D

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][You can logoff, but you can never leave.  :.
.: http://ciacho.pl    ][-- Nina Liedke, "CyberJoly Drim"          :.