Re: serwer pocztowy

On Wed, Mar 02, 2005 at 10:16:59AM +0100, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
> Jak napisalem wczesniej - aby moc cos wybrac dla siebie powinno sie
> przetestowac wszystkie rozwiazania.

Ja ide na latwizne. Jak mi cos dziala, to zostawiam to w spokoju
w mysl zasady, ze "lepsze jest wrogiem dobrego" :)

> Imap ma wieksze mozliwosci to fakt, ale tez i inna zaasda korzystania
> ze skrzynek (chocby wiadomosci odczytywane przez imapa _nie sa_
> skanowane przez antywira [testowany NAV, MKS]).

Nie bardzo Cie rozumiem, ale moim zdaniem wystarczy, zeby antywirus
byl "podpiety" do SMTP.

> popa3d jest maly i szybki ale posiada kilka 'bajerow' ktore sa
> wkompilowane (maksymalna ilosc wiadomosci w mailboxie, maksymalna
> powierzchnia mailboxa).

Nie uzywalem popa3d. Z tego, co wiem na poziomie protokolu POP3 nie
ma takich ograniczen i serwer POP3 nie powinien sie zajmowac takimi
"drobiazgami". Ja moge z kolei polecic teapopa lub serwer POP3 od
Mr Sama.

Pozdrawiam,

P.