Re: serwer pocztowy

Witam,

Dnia Wed, Mar 02, 2005 at 10:26:24AM CET, Paweł Tęcza napisał:

> To jest argument. Ale chyba sam przyznasz, ze jesli ktos wczesniej
> nie uzywal Postfiksa i nagle mu sie zachcialo go instalowac, to chyba
> nie mozna stwierdzic, ze robi to, bo go lubi? :)

Uzywalem (w tej kolejnosci) sendmail, qmail, exim i zainstalowalem
postfixa... zrobilem to aby _moc go poznac_ i tak mi narazie zostal :)
Wiec mozna powiedziec: instaluje sie postfixa albo aby sie go nauczyc,
albo poznac, ewentualnie bo sie go lubi :D

> Na tej liscie? To chyba kiepski pomysl... ;)
hehe.. ale i tak flame pt "ktory MTA" jest takim samym flamem jak
'ktora dystrybucja'. Zawsze mowilem i bede mowil - kazdy uzywa takiego
narzedzia jakiego chce (lub nie zna innego wtedy mozna mu
zasugorowac[1] alternatywe).

> A ja naiwnie myslalem, ze brak takich postow swiadczy o tym, ze z
> konfiguracja Exima nikt nie ma klopotow ;) BTW, czy dla Postfiksa
> istnieje narzedzie w stylu exim-config?

tak.. nazywa sie 'vim main.cf'.. chociaz nei pamietam czy przy
instalacji postfixa nie bylo kilku pytan o niego.
poza tym.. exim jest standardowo instalowany i rzeczywiscie bez
dodatkowych udziwnien wystarczy 'exim-config' i tyle... mta dziala.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.:   ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl   :.
.: "Ciągle pamiętam tamten dzień, walczyć o siebie miałam szanse :.