Re: serwer pocztowy

On Wed, Mar 02, 2005 at 10:12:18AM +0100, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
> Dnia śro, mar 02, 2005 at 09:22:02 CET, Paweł Tęcza napisał:
>
> Kazdy uzywa tego co lubi i chce

To jest argument. Ale chyba sam przyznasz, ze jesli ktos wczesniej
nie uzywal Postfiksa i nagle mu sie zachcialo go instalowac, to chyba
nie mozna stwierdzic, ze robi to, bo go lubi? :)

> (moze zacznij flamewar pt 'debian lepszy niz ...').

Na tej liscie? To chyba kiepski pomysl... ;)

> Uwierz, ze gdyby Ci ktorzy maja problemy z postfixem zaczeli uzywac
> exima to tez bylyby co chwile pytania 'a jak skonfigurowac', 'a czemu
> mi nie dziala' itd.

A ja naiwnie myslalem, ze brak takich postow swiadczy o tym, ze z
konfiguracja Exima nikt nie ma klopotow ;) BTW, czy dla Postfiksa
istnieje narzedzie w stylu exim-config?

Pozdrawiam,

P.