Re: serwer pocztowy

Witam,

Dnia śro, mar 02, 2005 at 09:22:02 CET, Paweł Tęcza napisał:

> Nie ma wrecz tygodnia, zeby ktos sie na tej liscie nie pytal jak
> skonfigurowac Postfiksa. Nie rozumiem wiec, po co ludzie chca go
> nadal instalowac, skoro widac sa z nim takie problemy. Bede bardzo
> wdzieczny za wyjasnienie dlaczego do prostych zastosowan warto
> zainstalowac Postfiksa zamiast Exima czy Couriera.

Kazdy uzywa tego co lubi i chce (moze zacznij flamewar pt 'debian
lepszy niz ...').

Ja uzywam postfixa i jest on dla mnie zrozumialy i prosty. W sendmailu
mialem kilka fajnych 'udziwnien' i czasami mi brakuje ich w postfixie
ale to kwestia czasu az to odpowiednio zrobie (albo juz mi sie odechce
ich). Jasne,  Exim jest bardziej konfigurowalny (juz nie wspomne o
milterze ktorego w postfixie 1.x nie ma).

Uwierz, ze gdyby Ci ktorzy maja problemy z postfixem zaczeli uzywac
exima to tez bylyby co chwile pytania 'a jak skonfigurowac', 'a czemu
mi nie dziala' itd.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][   Z Was są dupki, a nie prowokatorzy     :.
.: http://ciacho.pl    ][   -- J. Stuhr                            :.