Re: serwer pocztowy

On Wed, Mar 02, 2005 at 09:53:15AM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:
> On Wed, 2 Mar 2005 09:22:02 +0100, Paweł Tęcza <ptecza@debianusers.pl> wrote:
[...]
> ja wiem tylko tyle że jeszcze jak na winddzie siedziałem to słyszałem
> tylko . "uuu postfix postfix, dobry serwer pocztowy" (mniej wiecej coś
> w tym stylu : )

A wiesz, co ja slyszalem? Podobno nie warto uzywac Sendmaila, bo ma
mnostwo dziur. Pomijajac fakt, ze dziury sa w kazdym programie, chyba
jego tworcy juz dawno je zalatali i nie zrobili przy okazji innych? ;)

> Poza tym interia używa postfixa i ogólnie chyba większość serwisów
> używa postfixa.

Ale to nie jest argument, skoro nie potrzebujesz serwera, ktory
bedzie codziennie wysylac i odbierac dziesiatki tysiecy mejli.
No chyba, ze naprawde potrzebujesz. W koncu masz konto na GMailu
i miejsca na poczte pod dostatkiem ;)

> nie wiem jak jest z serwerem pop3.. ja uzywam popa3d ,ale jakoś
> tak dziwnie się czuję bo mam wrażenie że pop3 jest jakoś rzadziej
> w necie używny, a przeważa imap,

Moze i jest, ale co mnie to obchodzi, skoro mi wystarcza stary,
poczciwy POP3? :D

Pozdrawiam,

P.