Re: serwer pocztowy

On Wed, 2 Mar 2005 09:22:02 +0100, Paweł Tęcza <ptecza@debianusers.pl> wrote:

> YO!
>
> Nie ma wrecz tygodnia, zeby ktos sie na tej liscie nie pytal jak
> skonfigurowac Postfiksa. Nie rozumiem wiec, po co ludzie chca go
> nadal instalowac, skoro widac sa z nim takie problemy. Bede bardzo
> wdzieczny za wyjasnienie dlaczego do prostych zastosowan warto
> zainstalowac Postfiksa zamiast Exima czy Couriera.
>
> Pozdrawiam serdecznie,

ja wiem tylko tyle że jeszcze jak na winddzie siedziałem to słyszałem
tylko . "uuu postfix postfix, dobry serwer pocztowy" (mniej wiecej coś
w tym stylu : ) , a o eximie, sendmailu czy czymkolwiek dowiedziałem
się dopiero podczas używania linuxa. Poza tym interia używa postfixa i
ogólnie chyba większość serwisów używa postfixa. nie wiem jak jest z
serwerem pop3.. ja uzywam popa3d ,ale jakoś tak dziwnie się czuję bo
mam wrażenie że pop3 jest jakoś rzadziej w necie używny,a przeważa
imap, przy czym w życiu nie miałem konta na imapie, a miałem ich i
zakładałem sporo raczej.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz