Re: serwer pocztowy

Am Mittwoch, den 02.03.2005, 02:01 +0100 schrieb Karol Czachorowski:
> [...]
 ja polecam http://www.workaround.org/articles/ispmail-sarge/ - jest po
angielsku, ale wiem, ze bylo przed pol roku robione tlumaczenie na
Polski - ale nie wiem gdzie ono zostalo wstawione...
droga mozliwosc to: http://high5.net - na tej stronie sa opisy
konfiguracji servera mailowego i administracji przez web. Teksty sa po
angielsku.

To sa opisy, przy ktorych opisana konfiguracja dziala (czasami sa jakies
minimalne poprawki koniecznie, ale jak sie zrozumie mechanizm, to nie ma
wiekszego problemu - zreszta wszystko to juz bylo walkowane na tej
liscie).

Jesli nie masz zamiaru robic virtualnych domen i autoryzacji (pod
warunkiem, ze server nie jest widoczny na zewnacz sieci), to
konfiguracja jest dosc prosta: apt-get install postfix , vi master.cf,
vi main.cf i kilka mapowan - pozniej jakis IMAP czy POP3 i to juz
wszystko...

Pozdrowienia