Re: valkunt klient dc - problem z kompilacją

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Krzysztof L. napisze:

> Dzięki za szybko odpowiedź.
>
> 1)Zainstalowałem twoją paczkę i skutkuje to tym, że valknut zaczyna rozmnażać
> się w pamięci (uruchamiają się kolejne kopie) aż do zarżnięcia systemu.
> Używałem libdc0 z repozytorium debiana. Zastanawiam się czy może zainstalować
> zamiast niej paczkę dclib którą sam zrobiłem ze źródeł? może to by rozwiązało
> problem?

U mnie działa.

> 2)Faktycznie nie miałem libdc0-dev zainstalowanego. Po instalacji nie pomogło
> mi to jednak skompilować valknut. dalej ten sam błąd :(

Zauważ, że cały czas nie napisałeś, którą wersję Debiana masz, którą
wersję libdc0 masz itd.

> Czy mógłbyś mi napisać w skrócie jak kompilujesz valknuta?

Przerobiłem tylko to co było gotowe dla dcgui-qt, a potem z wykorzystaniem
dpkg-build.

Pod http;//zeus.polsl.gliwice.pl/~jfk/debian/ znajdziesz
valknut_0.3.7-0.1.diff.gz.
1. Załataj. 2. chmod +x debian/rules
3. fakeroot dpkg-buildpackage -us -uc

> z jakich bibliotek
> korzystasz? do czego faktycznie potrzebna jest paczka libdc0-dev? czy sam
> kompilujesz dclib?

apt-get build-dep dcgui-qt

> Nie mogę się jakoś w tym połapać :(

Zacznij od początku.

PS. Aha - weź pod uwagę, że dcgui-qt trzeba by wcześniej zdeinstalować,
    bo nie określiłem konfliktu...

Jacek Kawa  **Growing older is to grow more wicked. [F. Herbert]**