Re: valkunt klient dc - problem z kompilacją

On Tuesday 01 of March 2005 21:22, Jacek Kawa wrote:

> Pod SIDem? Zrobiłem sobie ostatnio paczkę z 0.3.7:
>
> http://zeus.polsl.gliwice.pl/~jfk/debian/valknut_0.3.7-0.1_i386.deb
>
> libdc0 jest od niedawna, oficjalnie, w dobrej wersji (a tak a propos
>  - może nie masz właściwej wersji libdc0-dev?)

Dzięki za szybko odpowiedź.

1)Zainstalowałem twoją paczkę i skutkuje to tym, że valknut zaczyna rozmnażać
się w pamięci (uruchamiają się kolejne kopie) aż do zarżnięcia systemu.
Używałem libdc0 z repozytorium debiana. Zastanawiam się czy może zainstalować
zamiast niej paczkę dclib którą sam zrobiłem ze źródeł? może to by rozwiązało
problem?

2)Faktycznie nie miałem libdc0-dev zainstalowanego. Po instalacji nie pomogło
mi to jednak skompilować valknut. dalej ten sam błąd :(

Czy mógłbyś mi napisać w skrócie jak kompilujesz valknuta? z jakich bibliotek
korzystasz? do czego faktycznie potrzebna jest paczka libdc0-dev? czy sam
kompilujesz dclib? Nie mogę się jakoś w tym połapać :(

z góry wielkie dzięki.
Krzysiek.