Re: valkunt klient dc - problem z kompilacją

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Krzysztof L. napisze:

> Próbuje już od jakiegoś czasu skompilować kolejne wersje valknut (kolejne
> wersje z CVS oraz ostatnią stabilną 0.3.7) i ciągle mam ten sam błąd:

Pod SIDem? Zrobiłem sobie ostatnio paczkę z 0.3.7:

http://zeus.polsl.gliwice.pl/~jfk/debian/valknut_0.3.7-0.1_i386.deb

libdc0 jest od niedawna, oficjalnie, w dobrej wersji (a tak a propos
 - może nie masz właściwej wersji libdc0-dev?)

[...]

Jacek Kawa  **Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz błagam,
                   nie zrozum mnie źle** [Kleyff]