valkunt klient dc - problem z kompilacją

Witam!

Próbuje już od jakiegoś czasu skompilować kolejne wersje valknut (kolejne
wersje z CVS oraz ostatnią stabilną 0.3.7) i ciągle mam ten sam błąd:

mon  -c dcchat.cpp
dcchat.cpp: In member function `void DCChat::InitDocument()':
dcchat.cpp:123: warning: unused variable `int i'
dcchat.cpp: In member function `void DCChat::AddMessage(CString, CString,
bool,
   bool)':
dcchat.cpp:1087: warning: comparison between signed and unsigned integer
   expressions
dcchat.cpp: In member function `bool DCChat::CheckForCommand()':
dcchat.cpp:1559: error: `GetSocketErrorMsg' undeclared (first use this
   function)
dcchat.cpp:1559: error: (Each undeclared identifier is reported only once for
   each function it appears in.)
dcchat.cpp:1905: warning: comparison between signed and unsigned integer
   expressions

rozumiem, że funkcja nie jest zdeklarowana, ale co mnie dziwi nigdzie nie mogę
znaleźć, że ktoś spotkał się z takim błędem, a u mnie zdarza się to już
kolejny raz, więc mniemam, że to jest problem z mojej strony. Niestety nie
wiem jak to ugryźć, więc jestem otwarty na wszelkie sugestie, pomysły, linki.

z góry dzięki,

pozdrawiam
Krzysiek.