Prezentacja nowego serwera Novell.

Krzysztof Zubik napisał.
> Tomasz Liszewski napisał.
> Witam.
> Ja jestem zainteresowany ta prezentacja. Mam  nadzieje,ze wstep wolny.
> Prosze o przyslanie adresu witryny rejestracyjnej.
Witam.
Dziekuje za wiadomosc z linkiem przeslana mnie na priva. Od razu poki
pozostalo
nieco czasu bardzo niewiele przekazuje link
http://www.suse.pl/Novell+HP=Linux/zgloszenie/
Ja juz zarejestrowalem sie. Tu jednak nie podali, o ktorej godz.
ma byc ta konferencja. Dzis bylem w hotelu Heweliusz
ze organizatorzy jutro na ta konferencje wynajeli sale
od godz. 9 do 14. Coz konferencja chyba rozpocznie sie nieco
pozmni9ej po godz. 9 tak przypuszczam. Pozniej ta konferencja bedzie
organizowana w
Gdańsk - 1 marca - Hotel Hevelius, ul. Heweliusza 22
Bydgoszcz - 2 marca - Hotel Pod Orłem, ul. Gdańska 14
Szczecin - 3 marca - Hotel Radisson SAS, Plac Rodła 10
Poznań - 4 marca - Hotel Mercure Poznań, ul. Roosevelta 20
Warszawa - 8 marca - Centrum Olimpijskie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4
Lublin - 9 marca - Mercure Unia, Al. Racławickie 12
Rzeszów - 10 marca - Hotel Rzeszów, Al. Cieplińskiego 2
Kraków - 11 marca - Centrum Kongresowe Akademii Rolniczej, Al. 29
Listopada 46
Łódź - 14 marca - Hotel Centrum, ul. Kilińskiego 59/63
Wrocław - 15 marca - ART Hotel, ul. Kiełbaśnicza 20
Katowice - 16 marca - ING Bank Śląski, ul. Sokolska 34
Białystok - 22 marca - Hotel Cristal, ul. Lipowa 3
Poniewaz ta konferencja bedzie w calej Polsce wiadomosc przekazuje
do pozostalych grupek linuxowych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0