Re: Polskie znaki

Dnia 27-02-2005, nie o godzinie 22:30 +0100, Wojciech Ziniewicz
napisał(a):

> ubuntu=/=debian

sciagnij sobie paczke/deba dla debiana. bedzie dzialalo
ubuntu, to prawie klasyczny debian i deby daja sie normalnie
zainstalowac (choc czasem trudno, nie naruszajac struktury usbuntu,
spelnic zaleznosci)
ladnie wychodzi upgrade ubuntu do debiana.