Re: man dpkg (lub inny) i PL znaki

On Fri, Feb 25, 2005 at 11:14:02PM +0100, slimak@piaseczno.com.pl wrote:
> Temat zapewne byl juz walkowany co zreszta potwierdza to co znalazlem na
> google ale jednak nie dzialaja mi te znalezione przepisy - skupilem sie
> glownie na informacjach z http://www.debianusers.pl/article.php?aid=5 i
> ok pod konsola textowa wszystko dziala jednak pod Xami nie do konca - w
> xtermie moge pisac pl znaki óżź itp ale przegladajac polskiego mana np
> man dpkg juz sa krzaczki zamiast pl liter, tak samo np z ekg w ktorym
> nie dostaje pl liter,

Jeśli w czystym xtermie możesz pisać polskie krzaczki to naprawdę nie wiem
co powoduje, że w manualach masz krzaki.

> nie moge sie przelanczac miedzy oknami w ekg
> uzywajac ALT-1, ALT-2 zamiast sie przelaczyc pojawiaja sie dziwne
> znaczki - tak sie dzieje w xtermie natomiast w czystej konsoli wszystko
> dziala.

Dopisz "xterm*metaSendsEscape: true" do ~/.Xresources, a potem wklep
`xrdb -merge ~/.Xresources` i odpal nowego xterma.

> Wszystko mam dokladnie tak zrobione jak podaje link na
> debianusers - mozecie mi podsunac jakies pomysly czego nie zrobilem?

Co do krzaków to nie mam zielonego pojęcia. Jeśli możesz pisać i czytać
polskie krzaczki w xtermie to nie widzę powodu by manuale miały być źle
wyświetlane.

pozdr,
fEnIo
--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland