Re: k3b i nagrywanie plut cd/dvd... ciekawostki :)

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Maciej Suszko napisze:

> [...]
[...]

LITE-ON DVDRW SOHW-1213S i działa, ale fakt, że nie próbowałem nigdy
z k3b.

Zaktualizuj do -ac12:
http://www.kernel.org//pub/linux/kernel/people/alan/linux-2.6/2.6.10/
bo gdzieś w okolicach 2.6.10 kojarzę błąd związany z niemożnością nagrania
drugiej i kolejnych płyt DVD jako root, być może w jakiś sposób dotknęło
to ciebie.

> u mnie 2.6.10 i podobny problem tzn. nagrywać mogę tylko jako root -
> nawet przez `sudo su -` i potem `k3b` dostaje ten (1) komunikat...
> pomaga normalne `su -` z podaniem hasła i uruchomienie k3b (nie
> zagłębiałem się w to, więc nie jestem pewien jakie płyty dają się wypalać)

Dodać użytkownika do grupy cdrom i chmod g+w /dev/dvd ?

Jacek Kawa  **Real universe is always one step beyond logic**
                             [Frank Herbert]