Re: Gates ostrzega :D

On Fri, 25 Feb 2005 12:29:14 +0100, Bartłomiej Grasza <bartgras@tlen.pl> wrote:

> Ale czy tak do końca? Piszę tego maila z dystrybucji Suse, która
> jest dalece bardziej przyjazna i ma domyślnie więcej rzeczy zainstalowanych
> niż Debian. Dyskutujecie o mplayer itp itd. a tu to po prostu jest od początku
> jak został zainstalowany system. Wiele rzeczy robi się o wiele łatwiej (choćby
> dzięki Yast). Chodzi mi o to że linux idzie coraz bardziej w stronę ułatwień
> dla usera, a więc w stronę windowsa. Czy nie uważacie że gdy będzie on tak
> łatwy w obsłudze jak winda to nie będzie można tak samo łatwo zaatakować go
> [...]
jeżeli coś jest łatwe,robi wszystko za ciebie, jest do wszystkiego,
mysli za ciebie to jedyna odpowiedź brzmi -> to jest do niczego.
power debiana polega na tym że jest "czysty" ,wiadomo co gdzie leży i
czemu nie działa i co najważniejsze nie robi nic sam jak go nie
poprosisz. nigdy nie chciałbym żeby debian był tak łątwy w obsłudze
jak winda. jeżeli chcesz mieć mplayera przy instalacji systmu to sobie
napisz skrypcik, i tyle. takie myslenie odróżnia ludzi używających
deba od tych którzy wolą łątwe i "skuteczne" rozwiązania.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz