Re: [VPN] Pol/aczenie debiana ze sprzetowym NetGear FV318

www.ipsec-howto.org

> Jesli chodzi o te dwie fazy IKE sprawa jest troche pokrecona - ustawienia
> tej "skrzyneczki" sa simple as possible i jedyne co moglem znalezc o
> IKE w ustawieniach tego routera to IKE LifeTime.

Poczytaj sobie najpierw o IPSec - Moze wtedy zrozumiesz co to IKE.
W Twoim routerze mozesz ustawiac takie rzeczy jak: Secure Associacion,
Perfect Forward Secrecy, Encryption Protocol (np. 3DES) PreShared Key,
Key Life, IKE Life Time.

> Przekopuje sie na razie przez dokumentacje OpenVPN.

To chyba jestes na zlym tropie - OpenVPN to nie IPSec - i raczej Twoj
router tego nie obsluguje.

Pozdrowienia