Postfix+problem z odbieraniem poczty

Witam
 Mam następujący problem zrobiłem na Debianie 3.0 woody Postfixa w wersji
 stable nie z backportów[ciach]
weq:/home/seba# dpkg -l | grep postfix
ii  postfix        1.1.11-0.woody A high-performance mail transport agent
ii  postfix-ldap   1.1.11-0.woody LDAP map support for Postfix
ii  postfix-pcre   1.1.11-0.woody PCRE map support for Postfix
[ciach]
 W sumie wszystko jest oki Postfix działa ładnie zrobiłem podstawianie
 kanoniczne oraz aliasy iw szystko działa wysyłając na zewnątrz (z serwera
 za pośrednictwem polecenia z konsoli mail)  jakieś konto np. na Interii
 poczta ładnie dochodzi wysyłając z interii na serwer mail dochodzi tworzy
 się ładnie w katalogu domowym użytkownika do którego wysyłamy pocztę
 aczkolwiek to wszystko dzieje się gdy pocztę wysyłam i odbieram na
 serwerze. Natomiast gdy skrzynki skonfigurowałem na koputerach
 użytkowników w nieszczęsnym Outlooku (np. bo sprawdzalem takze The Bat te
 same objawy) czy to dla użytkownika nie związanego z siecią w której
 pracuje serwer czy też dla użytkownika w jego sieci lokalnej z takiego
 konta da się wysłac maila i ładnie wychodzą natomiast jest problem z jego
 odbieraniem przy odbieraniu Outlook łączy się z serwerem ale się połaczyć
 nie chce wyswietla okno logowania z wypełnionymi polami użytkownik i
 hasło które poprawnie wypełniam za każdym razem a on w zakładce błedy bez
 przerwy wyświetla bład:[ciach]
Wystąpił problem przy logowaniu się do Twojego serwera pocztowego. Twoje
hasło zostało odrzucone. Konto: 'mail.costam.pl', Serwer:
'mail.costam.pl', Protokół: POP3, Odpowiedź serwera: '-ERR Incorrect
password...or maybe you don't even have an account here?', Port: 110,
Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 0x800CCC90, Numer błędu:
0x800CCC9[ciach]
Oczywiście w DNS'ie są zrobione wpisy dla smtp i pop3 poprzez CNAME na
mail.costam.plDlaczego tak sie dzieje czy to w sieci lokalnej czy w komputerku gdzies
tam nie majacym zwiazku z ta siecia Outlook wyrzuca komounikaty ze nie
moze odenrac poczty - czyli nie moze sie polaczyc z serwerem bo wiadomosci
na serwerze w skrzynce są - co zrobiłem źle albo o czym zapomnialem----
Pozdrawiam:

seboizm