Re: do kolegi Rafala Jedruszek

Pewnie jakis 15-letni zasraniec z głową pełną satanistycznych idiotyzmów.
Jak nie ma juz kogo obluzgac żeby zwrócić na siebie uwage to sięga sie po najlepszych. Daje sobie głowe uciąć że Papa juz ci wybaczył. Niestety na Ciebie nie ma nadzieji bo na głupote jeszcze nie wymyślono lekarstwa, a według mnie ten który tego dokona zasługiwać będzie na nobla.
Pozdrawiam

. przepraszam, ze na liste to leci,ale ...
.
. gosciu, choc nie jestem katolikiem 'z krwi i kosci' to jednak
. twoja sygnaturka mnie lekko poruszyla. jesli masz takowe,
. a nie inne poglady zrob sobie koszulke albo oflaguj sie
. i laz z tym po ulicy. prosze o jedno, troche kultury przy wyrazaniu
. pogladow! slyszales moze kiedys o netykiecie?
. zreszta, po co ja to pisze, chetnie skierowalbym te sygnaturke
. pod twoim adresem