Re: przenosiny systemu

Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> writes:

> Aha gdzies byla mowa,zeby zywcem nie kopiowac zawartosci
> katalogu /proc tylko jedynie zalozyc pusty katalog i pliki w
> nim same utworza sie.

Nalezy rowniez dla kazdej partycji zobaczyc uprawnienia i
wlascicieli jej glownego katalogu i pozniej ew. pozmieniac.
Np. ja mam tmp na oddzielnej partycji, ktore wymaga uprawnien
rwxrwxrwt.  A po zalozeniu partycji na nowym dysku system
przyjmie domyslne ustawienia, czyli IIRC rwxr-xr-x, co spowoduje,
ze wiele rzeczy nie bedzie dzialac.

--
Zabić ją ! - przestrogą dla mych zbyt ambitnych marzeń ! / studnią |
Zabić ją ! - zatrzymuje obieg mojej wiary !      ,______/ dźwięków |