jajo 2.6.8, partycja fat - nie moge zamontowac

Witam,

"mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda9,
       or too many mounted file systems"
taki właśnie komunikat dostję wydając polecenia:
----
mount /winda
mount -tvfat /dev/hda9 /winda
----
jako user i jako root.

Ostatnio skompilowałem jajko 2.6.8 i wtedy straciłem możliwość
montowania systemu plików fat... w 2.4.23, przy tej samej konfiguracji
systemu nadal mogę montować te partycje.

w kernelu w
'file systems'/'dos/fat/nt'
mam zaznaczone
---
MSDOS fs support
VFAT (Windows95) fs support
(437) default codepage for FAT
(iso-8859-1) Default iocharset for FAT <-- przy iso-8859-2 tez nie
dziala
NTFS file system support
---
wszystko na stale.

googałem, czytałem, ale wszystko odnosi się do przypadków z błędnymi
wpisami w /etc/fstab, a u mnie to dziala na innym kernelu, więc chyba
fstab jest wporządku?

Macie może pomysł jak zamontować partycję fat?

--
pozdrawiam,
Łukasz Milewski (milewski7@wp.pl)

    "Non est beatus, esse se qui non putat"