Debian + NAT

Witam

Mam następujące pytanko
1) Są dwa serwery jeden o zewnętrznym adresie ip 1.1.1.1 a drugi o
zewnętrznym adresie 2.2.2.2 (oba adresy od operatora - jeden dla drugiego
jest DNS'em tzn. 2.2.2.2 jest Primary a 1.1.1.1 jest Secondary gra muzyka.
2) W chwili obecne oba są wystawione na zewnątrz i sobie działają jeden z
nich czyli ten 1.1.1.1 pełni rolę routera i serwera z DHCP przydzielając
użytkownikom przez SWITCH adresy 192.168.1.X itd.
3) Chciałbym zrobić tak żeby serwerek 2.2.2.2 czyli z Primary DNS'em znalazł
się w sieci lokalnej mając przyznany adres 192.168.1.X i na zewnątrz na
świat był dalej widziany ze swoim adresem zewnętrznym pełniąc rolę Primary
DNS'a....
4) Jak w takiej sytuacji ustawić adres na serwerze 1.1.1.1 DHCP temu drugiemu
serwerowi 2.2.2.2  żeby funkcjonował pod jednym i drugim adresem
jednocześnie czyli był rozpoznawanyw sieci lokalnej 192.168.1.X i na
zewnątrz pod adresem 2.2.2. pobierając adresacje z serwera DHCP (serwera
1.1.1.1).
Próbowałem już róznych sposobów i jakna razie mi to nie wychodzi - proszę
o wskazówki....