Re: przenosiny systemu

> Oczywiscie mozna tak wykonac gdy nowy dysk nie
> bedzie zupelnie innego typu np. w miejscu IDE - SCSI, lub SATA.
> --

Ja jestem zdania, ze jesli juz sie nie chce instalowac na nowo, to
najlepiej zrobic sobie image mondoarchive wylaczajac katalogi np. /var/www
(w przypadku servera www) i pozniej zrobic "recovery" na nowym dysku -
funkcjonuje to nawet przy zmianie kontrolera dysku - ja to robilem juz z
IDE na SCSI RAID. Przy okazji ma sie kopie... Jakby sie system kiedys
wysypal, to jak znalazl ;-)

Pozdrowienia

Wojtek