Re: sarge samba i praca w domenach

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: what3va@tlen.pl
Do: debian-user-polish@lists.debian.org
Data: Sat, 19 Feb 2005 16:54:25 +0100
Temat: sarge samba i praca w domenach

> Witam
> konfiguruję sobie właśnie sambe, aby mi pracowała w domenach
> chcę dodać komputer do grupy machines
> wykonuję polecenie
> adduser -c "Komp Spedycji" -g machines -d /dev/null -s /bin/false komputer_01$
> dostaję komunikat
> adduser: Nie więcej niż dwie nazwy.
>
> jak mam dodać te komputery zeby była możliwa praca w domenach ??
> do konfiguracji tego używam 2 poradników
>
> http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=583&mid=1249&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1922

> [...]
z tym sobie poradziłem, ale mam następujący problem
jak w win2k zmieniam mu nazwe domeny, zostaję poproszony o podanie uzytkownika i hasla dzięki któremu bede mogl zostac przeniesiony do tej nowej domeny wpisuje tutaj uzytkownik root i haslo ustalone przez smbpasswd i dostaje komunikat
uzytownik jest upranwiony do logowania z tej stacji

:(:(
dzieki za jakies wskazowki