Re: przesiadka z mandra na woodiego - kilka pytań?

He?
Panowie Panowie, o czym Wy mówicie, ja tam jadę od zawsze na SIDzie, nie mam żadnych problemów tyle paczek pod ręką ile dusza zapragnie? Walnięte dowiązania??? pfff jak się zdarzy raz na pół roku to święto... A co z instalacją? Dysponuje łączem 32 kb/s i jak? 1,3 GB systemu stawiam jeden dzień, powtarzam JEDEN dzień mówię o postwaieniu xfree + xfce4, openoffice, apache2+php+mysql+postgre, samba, mplayer, i dużo innych zabawek no i oczywiście rekompilacja jądra....a zapytacie jaki duży mam instalator? otóż Wam odpowiem.....2 dyskietki z magicznymi obrazami:
boot i root do ściągniędzia z debian.org i gra muzyka :)

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel