Re[2]: przesiadka z mandra na woodiego - kilka pytań?

Witaj Shrek,

W Twoim liście datowanym 18 lutego 2005 (17:25:51) można przeczytać:

S> [...]

S> Na pewno będzie działać. Możesz potrzebować tylko trochę więcej czasu
S> aby dokonfigurować. Osobiście odradzam, zwłaszcza w domowych
S> zastosowaniach, woody. Zastanów się nad testing - sarge. Jest stabilny,
S> mimo hasła testing, aktualniejszy i ma większy wybór pakietów.

akurat woodiego mam pod rękom na 1 dvd a sarge zajmuje 15 cd chyba ze
ktoś zna link do wydania na dvd

--
Pozdrowienia,
 cinek                            mailto:cinek@icpnet.pl