przesiadka z mandra na woodiego - kilka pytań?

Witam chciałbym się przesiąść z mandraka na debiana i chciałem się dowiedzieć czy mój sprzęt będzie działał z woodym

CPU: athlon 2500 xp
płyta: abit nf7 [nForce2]
Modem Kablowy: Motorola SURFboard SB5100 USB Cable Modem
Karta sieciowa zintegrowana z płytą: nVIDIA MCP2 - LAN Controller       PCI
Karta muzyczna zintegrowana z płytą: chyba AC97
Karta Graficzna: radeon 9550
CD-RW: TEAC CD-W552E
DVD-RW: _NEC DVD_RW ND-3520A
Tuner TV: Pixel View PV-BT878P + FM
Drukarka: Hawlett Packard 710c

na mandraku udało mi się odpalić wszystko poza Tunerem TV nagrywać DVD nie próbowałem bo mam ja od 2 dni
karty sieciowej też nie używałem ale teraz mam zamiar i nie wiem czy będzie działać z debianem najbardziej interesuje mnie bez awaryjne działanie Karty graficznej i modemu

Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

--
Pozdrowienia,
 cinek                          mailto:cinek@icpnet.pl